Taikomosios kalbotyros magistras – anglų kalbos kaip užsienio kalbos mokymas
Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER)
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Barcelona, Ispanija
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
25 - 30 months
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Kadangi anglų kalba yra pasaulinė kalba, kokybiškas profesinio tobulėjimo mokymas tampa būtinybe. Atsižvelgdama į didėjantį poreikį Europoje ir Lotynų Amerikoje, taip pat visame pasaulyje gerinti anglų kalbos mokymo kokybę ir veiksmingumą tiek viešajame, tiek privačiame sektoriuje, buvo parengta programa „Anglų kalbos mokymas kaip užsienietis“. Sukurta kalba (TEFL). Jis specialiai sukurtas nuotoliniam mokymuisi ir buvo sukurtas bendradarbiaujant su La Fundación Universitaria Iberoamericana (FUNIBER) .
Programa siekiama padėti praktikuojantiems mokytojams arba norintiems tapti mokytojais informuotai ir principingai spręsti problemas ir profesinius poreikius, susijusius su jų pačių darbo aplinka. Tokiu būdu mokymo tipas sukurtas siekiant skatinti besimokančiojo savarankiškumą, nepamirštant nuolatinės, bet lanksčios sąveikos elementų, pritaikytų specifiniams mokytojų profesinio tobulėjimo poreikiams.
Dėl to naudojama medžiaga buvo sukurta taip, kad ją būtų galima pasiekti internete naudojant specialią dėl šios priežasties sukurtą sąsają. Sąsaja yra pagrindinė tokio tipo mokytojų rengimo dalis, nes virtuali sąveika, naudojant el. paštą, diskusijų grupes, pokalbius ir kt., užpildo geografinį atotrūkį tarp skirtingų kurso komponentų.
Abi programos – Maestría en Lingüística Aplicada a la Enseñanza del Inglés Como Lengua Extranjera ir Anglų kalbos kaip užsienio kalbos mokymo magistras – yra vienodos. Laipsnio pavadinimas skiriasi priklausomai nuo pasirinkto universiteto.
Studijų programa
Metodika
Programą sudaro ne tik turinio pateikimas, bet, kaip ir tiesioginių kursų atveju, ji apima daugybę pedagoginių aspektų, kuriais siekiama skatinti mokymąsi bendradarbiaujant (tarp bendraamžių ir dėstytojų). Visi kursai yra pagrįsti šiomis metodinėmis koncepcijomis:
- Mokymasis kaip bendradarbiavimas.
- Dinamiška ir konstruktyvistinė mokymo ir mokymosi samprata.
- Kritiško savo mokymo praktikos ir įsitikinimų refleksijos skatinimas.
- Metodas, pagrįstas veiksmo tyrimo sistema.
- Darnios ir daugiakultūrės grupės.