Socialinių inovacijų kaimo vietovėse kursai - Paduvos universitetas
FutureLearn
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Online Italy
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
3 weeks
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
USD 49 / per course *
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
* Jūs galite to išmokti nemokamai arba atnaujinti kursą ir turėti papildomų privalumų už 49 USD
Stipendijos
Ištirkite stipendijų galimybes, kurios padės finansuoti savo studijas
Įvadas
Ištirkite socialinių inovacijų taikymą kaimo vietovėse ir atraskite geriausią patirtį, kaip valdyti socialinių inovacijų projektus.
Pasinaudokite socialinėmis naujovėmis, kad pagerintumėte sąlygas nepalankiose kaimo vietovėse
Šio kurso metu sužinosite, kas yra socialinės inovacijos, kaip jas galima geriausiai remti ir kur turėtų būti sutelktos naujovių pastangos. Ypatingai sutelksite dėmesį į iššūkius, su kuriais susiduria kaimo vietovės.
Tyrinėdami bendruomenių ir visuomenės vaidmenį kuriant inovacijas, būsite supažindinti su socialinių inovacijų iniciatyvų įgyvendinimo būdais.
Naudodami pasaulinius atvejų tyrimus, analizuosite naujus metodus, kuriuos pasiūlė 26 partneriai, dalyvaujantys ES H2020 mokslinių tyrimų projekte SIMRA. Išnagrinėsite projekto išvadas, vadovaujamas pačių projekto partnerių.
Kokias temas apimsite?
- Įvadas į socialines inovacijas.
- Socialinių naujovių kaimo vietovėse charakteristika.
- Socialinės naujovės kaimo vietovėse.
- Geroji patirtis ir adaptyvus socialinių inovacijų projektų valdymas.
- Socialinių naujovių kaimo vietovėse vertinimo metodai.
- Politikos poreikiai ir socialinės paramos kaimo vietovėse rėmimo politika.
Kada norėtum pradėti?
Pradėkite iš karto ir mokykitės savo tempu. Jei kursas dar neprasidėjo, būsimą datą matysite žemiau.
- Dabar prieinamas
Ką gausite?
Kurso pabaigoje galėsite:
- Sukurti kritinį supratimą apie socialinių inovacijų sampratą ir jos įtaką socialiniams, ekonominiams ir aplinkos padariniams kaimo vietovėse.
- Gerinti supratimą apie įvairius kaimo socialinių inovacijų taikymo būdus socialinei gerovei palaikyti.
- Ugdyti kompetencijas identifikuoti, suskirstyti į kategorijas ir analizuoti socialinių naujovių atvejus Europoje ir ne Europos Viduržemio jūros šalyse.
- Įvertinkite socialines inovacijas pasitelkdami novatoriškus vertinimo metodus.
- Nustatyti įvairius bendruomenių ir pilietinės visuomenės vaidmenis plėtojant socialinių inovacijų iniciatyvas.
- Ištirkite daugybę priemonių ir metodų, kad geriau palaikytumėte socialines naujoves.
- Klasifikuokite veiksnius, turinčius įtakos socialinių naujovių plėtrai kaimo vietovėse.
- Palyginkite kaimo vietovių socialinių inovacijų politinius kontekstus ir jų vaidmenį skatinant ar ribojant jų plėtrą.
Kas yra kursas?
Kursas yra skirtas visiems, besidomintiems kaimo plėtros naujovėmis.
Tai gali būti sprendimų priėmėjai, viešojo, privataus ir trečiojo sektoriaus plėtros agentai, vertintojai, pagalbininkai, techniniai patarėjai, tyrėjai ar studentai, dalyvaujantys kaimo vietovių socialinių inovacijų projektuose.
Su kuo išmoksite?
Antonio Lopez-Francos Esu žemės ūkio inžinierius, kaimo plėtros magistras. Aš dirbu „IAMZ-CIHEAM“ nuo 2004 m., Valdydamas ir įgyvendindamas 17 ES projektų. Aš taip pat turiu avių fermą. | Todora Rogelja Aš turiu Paduvos universiteto daktaro laipsnį dėl miškinių socialinių inovacijų valdymo gebėjimų. Aš labai domiuosi kaimo plėtra, aplinkos politika ir inovacijų valdymu. | Laura Secco Esu Padovos universiteto Žemės ūkio mokslų mokyklos TESAF katedros docentas. Mano kompetencijos sritys yra socialinių inovacijų vertinimas, kaimo plėtra, miškų politika ir valdymas. | Elena Pisani Dep. Žemės ūkio ekonomistas. TESAF iš Paduvos universiteto (Italija), suinteresuotas įvertinti socialines inovacijas ir socialinį kapitalą kaimo plėtros projektuose. |
Riccardo Da Re Padėkos universiteto TESAF katedros podoktorantas. Aš daugiausiai dirbu su socialinėmis naujovėmis, NWFP tiekimo grandine ir PES, naudodamas SNA, dalyvavimo metodus, atrankos planą ir statistiką! | Kamini Vicentini Padėtojo mokslo darbuotojas TESAF katedroje - Padujos universitete. Mokiausi tarptautinių ryšių ir vietos plėtros, domiuosi kaimo plėtra, tarptautiniu bendradarbiavimu ir socialiniu ūkininkavimu. | Davidas Milleris Davidas yra Džeimso Huttono instituto žinių mainų koordinatorius. Jis turi geografijos ir matematikos išsilavinimą, užsiima bendruomenės įsitraukimu į mokslą, žemės naudojimą ir kraštovaizdžio pokyčius. | Valentino Marini Govigli Formaliai įgijęs ekonomisto išsilavinimą, pastaruoju metu „paaštrinau“ savo patirtį dirbdamas miškininkystės sektoriuje kaip tyrėjas EFIMED Barselonoje. Be darbo, mėgau keliones dviračiais ir sodininkystę. |
Bill Slee Billas Slee yra aktyvus kaimo bendruomenių vystymo srityje Škotijoje, kaip kelių trečiojo sektoriaus organizacijų patikėtinis, taip pat užsiima kaimo socialiniais ir ekonominiais tyrimais. | Marijke Dijkshoorn-Dekker Marijke Dijkshoorn yra Wageningeno universiteto ir miesto bei kaimo sąveikos, žinių vertinimo ir (socialinių) inovacijų maisto, želdynų ir žemės ūkio srityse vyresnioji mokslo darbuotoja. | Robertas Lukeschas Robertas Lukeschas, „ÖAR GmbH“ bendradarbis; Aš esu konsultantė ir tyrėja, orientuota į integracinį ir tvarų valdymą, daug dėmesio skirdama bendruomenės vadovaujamai vietos plėtrai. | Rosalind Bryce Rosalind yra Škotijos Aukštumų ir Salų universiteto Perto koledžo Kalnų studijų centro vyresnioji mokslo darbuotoja. |
Alice Ludvig Alice Ludvig, Vienos Gyvybės mokslų ir gamtos išteklių universiteto (BOKU) vyresnioji mokslo darbuotoja. Esu mokslininkas ir dėstytojas, daugiausia dėmesio skiriantis politikos mokslams ir valdymo studijoms. | Jelena Gorriz Miškų valdymas, ekonomikos magistrantūra, miškininkystės magistrantūra. Aš esu miškų politikos ir socialinės ekonomikos tyrinėtoja, dirbanti su socialiniu kapitalu, miškų nuosavybe, ekosistemų funkcijomis ir ne miško produktais. | Diana Valero Aukštųjų ir salų Perto koledžo universiteto universitetinis tyrėjas. Ji nuo 2016 metų dirba SIMRA, tyrinėdama socialinių inovacijų pavyzdžių įvairovę kaimo vietovėse. | Lucía López Marco Esu IAMZ-CIHEAM Europos projektų technikas. Turiu veterinarijos medicinos laipsnį, agroekologijos, kaimo plėtros ir agroturizmo magistro laipsnį bei mokslinės komunikacijos magistro laipsnį. |
Kas sukūrė kursą?
Paduvos universitetas
Paduvos universitetas yra viena seniausių ir prestižiškiausių mokymosi vietų Europoje; Ja siekiama suteikti savo studentams profesinį pasirengimą ir tvirtą kultūrinę patirtį.
Saragosos Viduržemio jūros regiono agronomijos institutas
1962 m. Įkurta CIHEAM yra Viduržemio jūros regiono tarpvyriausybinė organizacija, užsiimanti tvariu žemės ūkio ir žuvininkystės, maisto ir mitybos saugumo bei kaimo ir pakrančių zonų vystymusi.
SIMRA - socialinė naujovė atskirties kaimo vietovėse
SIMRA siekia geriau suprasti socialines naujoves ir novatorišką valdymą žemės ūkio, miškininkystės ir kaimo plėtroje bei kaip skatinti jas, ypač atskirtose kaimo vietovėse visoje Europoje.
ES (projektas „Horizontas 2020“)
Šis projektas gavo finansavimą iš Europos Sąjungos mokslinių tyrimų ir inovacijų programos „Horizontas 2020“ pagal dotacijos susitarimą Nr. 677622.
Prisijunkite prie šio kurso
Laisvas | Patobulinti | Neribota |
Prisijunkite nemokamai ir gausite:
| Atnaujinkite šį kursą ir gausite:
| Pirkite neribotą skaičių ir gausite:
|
Programos mokestis už mokslą
Apie Mokyklą
Klausimai
Panašūs kursai
MSc humanitariniai veiksmai (internete)
- London, Jungtinė Karalystė
Pasaulinės plėtros magistras
- Online United Kingdom
Pasaulinės plėtros magistrantūros sertifikatas
- Online United Kingdom