Skaitmeninės rinkodaros magistras
Neapolis University Pafos Distance Learning
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Online Cyprus
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
3 semesters
Tempas
Dieninės
Mokestis už mokslą
EUR 10 000 / per year
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Skaitmeninės rinkodaros magistrantūros tikslas - skatinti studentų profesionalumą pasaulyje, kuriame organizacijos ir įmonės susiduria su sudėtingomis problemomis, tuo pat metu siekia skatinti studentų kritinį ir pažangiausią mąstymą šiuolaikiniuose iššūkiuose ir skaitmeninės rinkodaros tyrimų tendencijose. Skaitmeninės rinkodaros sritis sparčiai vystosi kartu su rinkos poreikiu profesionalams, turintiems šiuolaikinių žinių valdymo priemonių rinkinį. Šiuo atžvilgiu skaitmeninės rinkodaros magistras siekia aprūpinti studentus kritinės analizės ir mąstymo įrankiais ir metodais, atitinkančiais aukštus profesinius standartus. Be to, skaitmeninės rinkodaros magistrantūros tikslas-tobulinti studentų mokslinių tyrimų įgūdžius, pritaikant juos realiose situacijose.
Tiksliau sakant, skaitmeninės rinkodaros magistras siekia derinti tiek teorines žinias, tiek praktinius metodus:
- Nurodykite studentams artėjančius pokyčius ir paruoškite juos, kad jie galėtų augti rinkodaros aplinkoje, kurią nuolat trikdo naujos technologijos,
- Suteikite studentams į skaitmeninę rinkodarą orientuotą požiūrį ir supratimą, kaip naudoti naujus skaitmeninius kanalus rinkodaros strategijose,
- Pateikite studentams išsamų trijų pagrindinių sričių įvertinimą: a) rinkodaros pagrindai, b) skaitmeninės rinkodaros metodai ir c) naujovės ir verslumas,
- Aprūpinkite studentus analitinėmis ir mokslinių tyrimų priemonėmis, kad jie galėtų atlikti griežtus tyrimus ir taikyti mokslinių tyrimų projektus realiose situacijose,
- Plėtoti profesionalus pagal aukšto lygio profesionalius standartus šiuolaikinėje skaitmeninės rinkodaros srityje.
Priėmimai
Studijų programa
Mokymo, mokymosi ir vertinimo metodai
Magistro mokymo metodika apima paskaitų, vadovėlių, seminarų, egzaminų, projektų, pristatymų, užduočių, atvejo studijų programų ir nepriklausomų tyrimų derinį. Be to, jis sukurtas siekiant suteikti akademinės patirties, viršijančios tradicinę klasę, kurioje informacija pirmiausia perduodama iš dėstytojo į studentą. Skaitmeninės rinkodaros magistro tikslas yra, kad kiekvienas dalyvis prisidėtų prie visos klasės ugdymo aktyviai dalyvaudamas mokymosi procedūroje. Skaitmeninės rinkodaros magistrantūros studijose laikomasi į studentą orientuotos strategijos, paremtos įvairių aktyvaus mokymosi metodų deriniu, siekiant įterpti realaus gyvenimo scenarijus į magistrantūros pagrindinę veiklą ir tuo pačiu metu, pasitelkus į mokslinius tyrimus orientuotą strategiją, skaitmeninės magistrantūros studijas. Rinkodaros tikslas – suteikti studentams taikomųjų tyrimų įgūdžių. Labai svarbu, kad studentai, įstoję į skaitmeninės rinkodaros magistrantūros studijas, aktyviai mokytųsi ir mokytųsi technikų derinio, derindami realaus gyvenimo ir tyrimų aspektus, kad sukurtų profesionalus, turinčius aukšto lygio profesinius standartus. Šiuo mastu mūsų į studentą orientuotas požiūris įgyvendinamas interaktyviomis užduotimis ir formuojamaisiais vertinimais (neįskaitomais), kurie yra suplanuoti ir pažymėti kiekvienoje mokymo programoje. Be to, mokymosi kelionę papildo modeliavimo žaidimai gerai žinomi modeliavimo paketai ir Neapolio patirtinio mokymosi užduotys-NEST, kuri suteikia galimybę atlikti užduotis, sukurtas bendradarbiaujant su įmonėmis, atsižvelgiant į jų realius poreikius.
Kiekvienas kursas vertinamas semestro viduryje ir egzaminuojant semestro pabaigoje. Studentas, neatvykęs į egzaminą arba neatvykęs į rudens ar pavasario semestrą, studijų metų pabaigoje turi teisę laikyti pakartotinį įskaitą.
30% arba 40% kiekvieno kurso studentų galutinio pažymio atitinka jų pasiekimus tarpinio atsiskaitymo ir kitose interaktyviosiose vertinamose veiklose, o atitinkamai 60% arba 70% – tarpinio įvertinimo – baigiamųjų egzaminų rezultatus. Norėdami užsitikrinti išlaikytą kurso pažymį, studentai turi užsitikrinti išlaikytą pažymį (ty 50 % ar daugiau) visuose vertinimo komponentuose.
Disertacija negali būti trumpesnė nei 13 000 žodžių ir ilgesnė nei 15 000 žodžių, įskaitant bibliografiją ir santrauką. Pagrindinis vadovas, gavęs sutikimą, parengia rašytinę ir motyvuotą ataskaitą, po pateikimo visuomenei paremti. Disertacijos gynimas vyksta viešai arba per elektroninę vaizdo konferenciją trijų narių komisijoje.
Programos struktūra
Pagal atitinkamus Aukštojo mokslo kokybės užtikrinimo ir akreditavimo agentūros pranešimus, studentai turi galimybę baigti magistrantūros studijas per du akademinius semestrus (12 mėnesių), jei tik pradeda vesti magistro disertaciją per pirmąjį. arba antrasis studijų semestras, įskaitant vasaros laikotarpį. Tokiu atveju magistro disertacijos baigimas gali būti pratęstas vasaros laikotarpiu – vienam ar dviem mėnesiams. Bet kokiu atveju bendras ECTS skaičius išlieka 90.
Trukmė: 1,5 metų (3 akademiniai semestrai)
Tvarkaraštis
Skaitmeninės rinkodaros magistro struktūra yra tokia:
1 semestras
- DM515 Skaitmeninė rinkodara Privaloma
- MBA500 tyrimų metodai ir duomenų analizė yra privalomi
- MBA561 Rinkodaros vadyba ir verslo komunikacija Privaloma
- DM504 el. Vartotojų elgsena
2 semestras
- DM505 skaitmeninės komunikacijos ir socialinės žiniasklaidos strategijos yra privalomos
- DM508 dideli duomenys ir rinkodaros analizė yra privalomi
- MBA584 Verslumas ir inovacijos Privalomas
- IS507 trikdančios technologijos
3 semestras
- DIS600 disertacija
Programos rezultatas
Mokymosi rezultatai
Tikimasi, kad baigę skaitmeninės rinkodaros magistro studijas absolventai sugebės:
- PLO1: kritiškai įvertinkite ir aptarkite su skaitmeninės rinkodaros sritimi susijusias koncepcijas ir teorijas.
- PLO2: Parodykite kritinės analizės įgūdžius sprendžiant sudėtingas realaus gyvenimo problemas skaitmeninės rinkodaros srityje.
- PLO3: kritiškai įvertinkite organizacijų ir įmonių priimtus sprendimus kuriant skaitmeninės rinkodaros strategijas.
- PLO4: kritiškai įvertinkite mokslinius tyrimus skaitmeninės rinkodaros srityje ir aptarkite naujausias tyrimų tendencijas bei koncepcijas.
- PLO5: Mąstykite analitiškai ir taikykite tyrimų priemones kurdami ir atlikdami griežtus ir nepriklausomus mokslinius tyrimus skaitmeninės rinkodaros srityje.
- PLO6: Parodykite pažangius įgūdžius analizuojant ir efektyviai naudojant tyrimų duomenis, didelius duomenis ir kokybinę bei kiekybinę informaciją, siekiant rasti sudėtingų verslo problemų sprendimus.
- PLO7: Ugdykite profesionalumą ir kritinį supratimą apie profesinius standartus, kuriems būdingas etosas, kūrybiškumas ir savivalda.
- PLO8: efektyviai dirbkite grupėse, bendradarbiaukite ir kurkite profesionalius santykius su įvairiomis auditorijomis.
- PLO9: Kritiškai įvertinkite ir naudokite informaciją iš įvairių šaltinių ir efektyviai perteikite ją naudodami įvairias žiniasklaidos priemones, suvokdami ir profesionaliai atsakydami už skaitmeninės aplinkos saugumo problemas.
- PLO10: Parodykite įgūdžius kritiškai vertinti ir taikyti skaitmenines ir žiniatinklio technologijas skaitmeninėje rinkodaroje realiose situacijose.