Neuromarketingo magistro laipsnis
UNIR
Pagrindinė informacija
Pasirinkite vietą
Universiteto vieta
Logroño, Ispanija
Kalbų studijos
Ispanų kalba
Studijų formatas
Nuotolinis mokymasis
Trukmė
1 metai
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
Susisiekti su mokykla
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Vienintelis oficialus neuromarketingo magistras 100% internete
Oficialus UNIR rinkodaros UNIR paruošia jus naujovėms prekinių ženklų rinkodaros ir reklamos strategijose, pradedant emocinių ir sensorinių procesų, kurie paskatina vartotoją pirkti, tyrimu.
Magistro tikslas yra išmokyti studentus žinių, metodų ir pagrindinių neuromokslų priemonių, kad jie galėtų jas pritaikyti savo rinkodaros ir pardavimo strategijose: kurdami naujus produktus ir paslaugas, gerindami klientų patirtį, vartotojų vairuotojų generavimas priimant sprendimus ar strategiškai apibrėžiant kainas.
Meistras turi virtualią erdvę, nukreipiančią jus į neuromarketingo ir neurokvalitatyvinių technologinių priemonių, tokių kaip implicitinis asociacijos testas (TAI), akių stebėjimas, veido kodavimas ar elektroencefalografija (EEG), realybę. Be to, magistrantūroje bendradarbiauja profesionalai, įmonės ir pirmaujančios asociacijos Neuromarketingo sektoriuje, tokios kaip KANTAR, The Sensory Lab, Neurologyca ar Bitbrain.
Tikslai
Neuromokslai ir rinkodara - binomalas, kurio įmonės vis labiau reikalauja, kad galėtų nuodugniai suprasti vartotojų poreikius, pageidavimus ir motyvaciją. Baigę internetinę neuromarketingo magistrą, galėsite:
- Nustatykite vartotojų poreikius naudodamiesi neuromarketingo metodais ir suteikite jiems veiksmingą atsakymą.
- Taikykite įvairias atramas, įrankius ir kanalus, naudojamus neuromoksluose.
- Interpretuokite tyrimų rezultatus, skirtus naudoti rinkodaros ir reklamos srityje.
- Apibrėžkite sėkmingesnes rinkodaros, reklamos, komunikacijos ir verslo strategijas.
- Patarkite žmonėms, įmonėms ar organizacijoms naudoti neuromarketingoje dažniausiai naudojamus metodus.
- Aiškiai ir glaustai, tiek specializuotas, tiek nespecializuotas, pateikite tyrimų išvadas.
Bendra informacija
- Trukmė: 1 mokslo metai
- Asmeniniai egzaminai: kiekvieno semestro pabaigoje
- ECTS kreditai: 60
- Metodika: 100% internetinis švietimas
- Tiesioginės internetinės klasės
- Asmeninis mokytojas
metodika
Tiesioginės internetinės klasės
Mes siūlome studentams galimybę kasdien lankytis tiesioginėse internetinėse pamokose. Šių užsiėmimų metu mokiniai galės bendrauti su mokytoju ir realiu laiku spręsti jų klausimus, dalindamiesi žiniomis ir patirtimi. Treniruočių ritmas, kiek įmanoma, pritaikomas kiekvienos mokinių grupės poreikiams. Nelankymas gyvoje klasėje nereiškia, kad jos nepraleidi. Visus seansus galima atidėlioti tiek kartų, kiek norite. Taigi studentai, negalintys sekti klasės gyvai, nenukenčia.
Didaktiniai ištekliai
UNIR virtualiame miestelyje pateikiama daug įvairaus turinio, pagal kurį galima paruošti kiekvieną dalyką. Ši medžiaga yra sudaryta taip, kad palengvintų judrų ir efektyvų mokymąsi. Tokiu būdu galima susipažinti su temomis, kurios plėtoja programos turinį, pagrindines kiekvienos temos idėjas (parengė dalyko dėstytojai), papildomą audiovizualinę medžiagą, veiklas, skaitymus ir vertinimo testą.
Be to, turėsite prieigą prie meistriškumo kursų konkrečiomis temomis ir galėsite dalyvauti forumuose, pokalbiuose ir tinklaraščiuose, kuriuose bendraujate su mokytojais ir kolegomis, praplečiant savo žinias ir sprendžiant galimas abejones.
Asmeninis auklėtojas
UNIR kiekvienas studentas turi asmeninį auklėtoją nuo pat pirmos dienos, kurį visada galima gauti telefonu ar el. Paštu. Kuratoriaus vaidmuo yra esminis kiekvieno studento trajektorijoje, nes jis yra pats geriausias ryšys su universitetu ir jo atskaitos tašku mokymo procese.
Korepetitoriai siūlo individualų dėmesį , nuolat stebėdami kiekvieną studentą.
- Išspręskite abejones dėl akademinių procedūrų, procedūrų ar konkrečias abejones dėl dalykų.
- Padeda planuoti studijas, kad būtų geriau išnaudotas laikas.
- Rekomenduokite, kokius didaktinius platformos išteklius naudoti kiekvienu atveju.
- Jis dalyvauja studentų studijose, kad padėtų jiems išlaikyti kiekvieną dalyką.
Vertinimo sistema
Norint įvertinti magistro pasiektų tikslų pasiekimo lygį, būtina įvertinti studijų metu įgytas kompetencijas. Galutinis mokymosi vertinimas atliekamas atsižvelgiant į pažymį, gautą toliau pateiktuose punktuose.
- Nuolatinis vertinimas (praktinių atvejų sprendimas, dalyvavimas forumuose, diskusijose ir kitose bendradarbiavimo priemonėse bei vertinimo testas).
- Galutinis egzaminas akis į akį.
- Magistro darbas
Studijų programa
mokymo planas
pirmasis semestras
- Neuromarketingo moksliniai pagrindai (6 ETCS)
- Neurologijos ir biometrijos rinkodaros metodai (6 ETCS)
- Neuromokslas ir rinkodara (6 ETCS)
- Sensorinė ir patirtinė rinkodara (6 ECTS)
- Taikoma neurorinkodara (6 ETCS)
antroji kadencija
- Vartotojas ir jų elgesys (6 ETCS)
- Profesionali neuromarketingo deontologija (6 ETCS)
- Baigiamasis magistro darbas (12 ETCS)
Neprivalomi dalykai
- Neuromokslai, taikomi verslui (6 ETCS)
- Neuromarketingo statistika (6 ETCS)
- Neurorinkodara ir naujos technologijos (6 ETCS)
- Neprivaloma išorinė stažuotė (6 ETCS)
Galerija
KARJEROS GALIMYBĖS
Karjeros galimybės
UNIR magistro laipsnis suteikia studentui daugybę profesinių galimybių kvalifikuotose ir atsakingose pareigose. Daugelis yra besiformuojančių profesijų, kurioms reikalingas neuromarketingo specialisto profilis, kurių rinkoje vis dar yra nedaug specialistų, o tai yra puiki galimybė mūsų studentams. Be kita ko, pabrėžiame:
- Įmonių rinkodaros skyriai.
- Įmonių komunikacijos skyriai.
- Įmonių verslo žvalgybos skyriai (rinkos tyrimai, rinkos tyrimai, klientų įžvalga)
- Verslo žvalgybos įmonės (rinkos tyrimai, rinkos tyrimai, klientų įžvalga)
- Reklamos agentūros
- Rinkodaros konsultantai
- Neuromarketingo laboratorijos ir paslaugų teikėjai
- Naujų kartų mokymas (universitetai ir verslo mokykla).