Menų magistras TESOL (internete su trumpomis rezidencijomis Vermonte)
SIT Graduate Institute
Pagrindinė informacija
Universiteto vieta
Kalbų studijos
Anglų kalba
Studijų formatas
Sumaišytas
Trukmė
2 years
Tempas
Ištęstinės
Mokestis už mokslą
USD 26 760
Galutinis paraiškų davimo terminas
Susisiekti su mokykla
Anksčiausia pradžios data
Susisiekti su mokykla
Įvadas
Prisijunkite prie mokytojų, keičiančių anglų kalbos mokymąsi ir didinančių savo poveikį klasėms ir bendruomenėms, bangos.
Anglų kalbai tampant pasauline kalba, TESOL mokytojai turi žinoti ne tik kaip mokyti kalbos, bet ir kaip parengti savo mokinius visapusiškesniam dalyvavimui dinamiškame ir besikeičiančiame pasaulyje. Mokiniams reikia mokytojų, galinčių prisitaikyti prie jų mokymosi poreikių. Mokytojai turi vis dažniau įsitraukti į kalbos politikos diskusijas ir žvelgti ne tik į klasę, bet ir į bendruomenes, kuriose dirba.
Daugiau nei 50 metų TESOL lyderiaujanti SIT suteiks jums mokymų, kad atitiktų jūsų mokinių mokymosi poreikius ir skatintų teigiamus pokyčius bendruomenėse. Išmoksite giliai mąstyti apie mokymą ir mokymąsi, nagrinėdami pagrindinius šios srities pokyčius (sisteminį mąstymą, chaoso teoriją, ekologinį požiūrį, daugiakalbystę ir daugiakalbystę), kad galėtumėte analizuoti ir apklausti savo įsitikinimus. Turėdami šį išsamų teorijos ir praktikos pagrindą, būsite pasirengę protingai ir gailestingai tarnauti besimokantiesiems.
Personalizuotas požiūris
Prisijunkite prie kitų mokytojų mokymosi laboratorijos. Pirmoji trijų savaičių trukmės rezidentūra suburs jūsų patyrusių mokytojų grupę į glaudžią, bendradarbiaujančią grupę, kuri mokosi iš savo ir vieni kitų patirties klasėje. Fakulteto patarėjas padės jums atlikti visus likusius pirmuosius metus. Jūsų mentorius stebės jus jūsų klasėje ir pateiks asmeninį atsiliepimą. Dar labiau pritaikysite savo mokymosi patirtį pasirinkdami vieną iš keturių specializacijos sričių: mokytojų rengimą, daugiakalbinę pedagogiką, pabėgėlių ir perkeltųjų asmenų mokymą arba jaunų besimokančiųjų mokymą.
Idėjos, kurias tyrinėsite
Šioje labai praktiškoje programoje išmoksite teorijos ir kaip ja naudotis. Naudosite išbandytus įrankius ir savo kūrybiškumą kurdami naujus įrankius, kurie tinka jūsų klasėje. Kai kurios pagrindinės temos, kurias aptarsite:
- Asmeniniai, psichologiniai, sociokultūriniai, biologiniai ir kalbiniai veiksniai, turintys įtakos kalbos raidai
- Kalbos ir kultūrinio mokymosi tarpkultūrinės ir tapatybės dimensijos
- Daugiakalbystė, kalbų ir kultūrų įvairovė bei plurilingvistinė pedagogika
- Kalbos dėsningumai, reikšmės ir pagrindinės sistemos, orientuotos į anglų kalbos fonologiją, gramatiką ir leksiką
- Teorija, kuria grindžiamas „keturių įgūdžių“ – skaitymo, rašymo, klausymo ir kalbėjimo – mokymas ir kaip parengti kurso pamokas, kurios lavina ir integruoja mokymąsi į šiuos įgūdžius.
- Įvairių požiūrių į kalbų mokymą, pvz., Tylus būdas ir bendruomenės kalbų mokymasis
- Kaip integruoti praeities ir dabarties mokymosi ir mokymo patirtį įvairiuose kontekstuose
- Kaip sudaryti ir įvertinti mokymo programą
Kaip tai veikia
Šioje naujoviškoje TESOL magistrantūros studijų programoje, skirtoje praktikuojantiems mokytojams, taikomas SIT patirtinio, reflektyvaus mokymosi ir praktikos modelis. Pirmosios trijų savaičių rezidencijos metu mokysitės kartu su kitais savo grupės mokymo profesionalais ir iš jų, mokydamiesi naujausios TESOL pedagogikos ir praktikos. Visus metus, kai atliksite kursinius darbus internetu, naują mokymąsi pritaikysite savo klasėje. Trijų dienų prižiūrimo praktikos metu jūsų fakulteto patarėjas per SIT jūsų klasę suteiks individualizuotą praktinį patarimą.
Antraisiais programos metais pereikite už klasės ribų, kad suprastumėte, kaip jūsų mokymas gali paveikti bendruomenę. Kaip savo specializacijos sritį pasirinksite vieną iš keturių naujų iššūkių šioje srityje – mokytojų rengimą, daugiakalbystę, pabėgėlių ir perkeltųjų asmenų mokymą arba jaunų besimokančiųjų mokymą. Remdamiesi savo praėjusių metų darbu, ugdysite lyderystės ir propagavimo įgūdžius.
Specializacijos sritys
Ši programa suteikia jums galimybę pasirinkti iš keturių specializacijos sričių, kad sutelktumėte savo mokymąsi taip, kad jis geriausiai atitiktų jūsų tikslus.
Pasirinkite vieną iš šių išplėstinių seminarų:
Daugiakalbinė pedagogika
Pasaulyje, kuriam būdingas precedento neturintis mobilumas ir įvairovė, žmonės iš išsivysčiusių ir besivystančių šalių vis dažniau tampa naujų ir besikeičiančių profesinių, švietimo ir verslo bendruomenių dalimi. Taigi jiems reikia įgūdžių, kad galėtų bendrauti kalbiniais ir kultūriniais skirtumais. Šioje aplinkoje anglų kalba vaidina pagrindinį vaidmenį kaip lingua franca, kurią vieni laiko pagrindine įgalinimo priemone, o kiti laiko žudikančia kalba.
Išsiaiškinkite, kuo daugiakalbinė pedagogika skiriasi nuo kitų, tenkindama besimokančiųjų poreikius. Šiame seminare sužinosite, kaip:
- Maksimaliai padidinkite besimokančiųjų galias ir sumažinkite neigiamą anglų kalbos poveikį kalbų ekologijai
- Įvertinkite kalbos praktiką ir politiką atsižvelgdami į kalbą kaip problemą, kalbą kaip teisę ir kalbą kaip šaltinį
- Švęskite skirtumus ir atitraukite klases nuo kalbų hierarchijos ir bendruomenių marginalizavimo
- Įveikti vienakalbių ideologijų sukurtą deficitą
- Pasinaudokite mokytojų, mokinių ir bendruomenių kalbinėmis ir kultūrinėmis žiniomis
- Pakeiskite vertinimo sistemas, kad paskatintumėte daugiakalbį kalbos tyrinėjimą
Mokytojų rengimas ir mokytojų tobulėjimas
Šis seminaras skirtas TESOL studentams, turintiems ne mažesnę kaip dvejų metų mokymo patirtį, kurie yra užsiėmę mokytojų palaikymu ar konsultavimu (galbūt ir nebūdami to apmokyti) arba tikisi ateityje dirbti su mokytojų rengimu. Pagrindinis kurso dėmesys gali būti skiriamas ikimokykliniam mokymui, mokytojų kvalifikacijos kėlimui arba deriniui, atsižvelgiant į klasės sudėtį. Seminare daugiausia dėmesio bus skiriama mokytojų rengimui ir mokymui daugiakultūriuose ir daugiakalbiuose kontekstuose, taip pat mokytojų rengimas ir mokytojų tobulinimas kultūriškai ir kalbiškai sudėtinguose kontekstuose.
Seminare bus aptariami šie komponentai:
- Įvairūs mokytojo kūrėjo, trenerio, auklėtojo, mentoriaus vaidmenys
- Pagrindinės mokytojų rengimo užduotys
- Įvairūs mokytojų stebėjimo būdai
- Kaip jautriai ir efektyviai pateikti grįžtamąjį ryšį
- Kaip įsteigti ir išlaikyti mokytojų tobulinimosi grupę savo mokykloje
- Gebėjimai, reikalingi vadovaujant mokytojų grupėms
Sukursite literatūros apžvalgą, nustatysite problemą ar problemą, kurią norite išspręsti, sukursite mokymo planą, kuris parodytų jūsų įsitikinimus apie mokytojų rengimą ir mokymą, ir sukursite propagavimo planą, įskaitant mokymo / mokytojų rengimo strategijos įgyvendinimą jūsų darbo vietoje.
Pabėgėlių ir perkeltųjų asmenų mokymas
Didėjant perkeltųjų asmenų skaičiui, kalbų mokytojai vis dažniau aptarnauja mokinius įvairiais perkėlimo, repatriacijos ir persikėlimo etapais. Mokytojai turi turėti galimybę kurti programas, skirtas laikinai arba visam laikui patenkinti perkeltųjų gyventojų poreikius. Studentai dažnai yra daugiakalbiai ir daugiakultūriai, todėl jiems reikia kultūrinių derybų įgūdžių ir tarpininkavimo. Be to, jie dažnai kenčia nuo traumų ir izoliacijos. Šie iššūkiai gali paslėpti turtingą studentų išsilavinimą, asmeninę agentūrą ir mokymosi išteklius.
Sukursite mokymo skyrių arba mokymo seminarą, kuriame daugiausia dėmesio bus skiriama regionui arba kontekstui. Kadangi mokytojai yra svarbus tiltas tarp studentų ir didesnės visuomenės bei bendruomenės, jūs sukursite asmeninį savo mokinių ir studentų bendruomenių propagavimo planą. Jūs ir jūsų grupė prisidėsite prie vienas kito mokymosi kas savaitę dalindamiesi ir mokydami bendraamžiais. Šiame seminare įsigilinsite į:
- Perkėlimo priežastys ir patirtis
- Programų tipai ir mokymo programos (nuo krizės intervencijos iki persikėlimo)
- Traumos ir mokymosi santykis
- Geriausia praktika mokant perkeltųjų bendruomenių apie mokyklos nebaigimą, įskaitant raštingumo mokymą, psichosocialinę pagalbą klasėje, internetines mokymosi programas perkeltiems studentams ir mokinių perkėlimą iš mokyklos nebaigimo į darbo vietą
- Pasaulinės realybės, pristatomos per kasdienį UNHCR pabėgėlių informacinį pranešimą
- Dalyvavimo principai, skatinantys optimalią ugdymosi patirtį
Studentai, šiuo metu nemokantys šiame kontekste, kurso metu turės neformaliai dėstyti (internetu arba savo bendruomenėje).
Jaunųjų besimokančiųjų mokymas
Kadangi visame pasaulyje reikalaujama, kad mokyklose būtų mokoma anglų kalbos, mokytojai dirba sudėtingose daugiakultūrėse ir daugiakalbėse aplinkose kartu su švietimo ministerijomis, mokyklų administracijomis, tėvais ir mokiniais, siekdami nustatyti tinkamą kalbų, įskaitant gimtąją, anglų ir kitų šalių, integraciją. arba regioninėmis kalbomis – mokykliniame mokyme. Šiuose kontekstuose mokytojai turi sugebėti efektyviai dirbti vadovaudamiesi skirtingais filosofiniais požiūriais į ugdymą ir kartu propaguoti optimalų savo mokinių mokymąsi.
Šiame seminare išmoksite dirbti su vaikais valstybinėse ir privačiose mokyklose, įskaitant dvikalbį / daugiakalbį mokymą, integruotą kalbos mokymąsi (CLIL), klasės valdymą ir vaikų vystymąsi bei ankstyvą raštingumą. Taip pat išnagrinėsite bendruomenės ir mokyklų partnerystės bei propagavimo modelius, kad galėtumėte suprasti ir naršyti nacionalinę kalbos politiką ir programos kūrimą, kad atitiktumėte savo mokinių poreikius. Seminaro metu parašysite literatūros apžvalgą, nustatysite savo studijų kontekstą ir amžių, sukursite praktines mokymo pamokas ir propagavimo planą šiame kontekste. Prisidėsite prie kitų savo grupės narių ir mokysitės iš jų bendraamžių dialoge apie skaitymus ir užduotis.